Demrad új gyári alkatrészek,   Demrad Szolárisz szervíz munka,   Demrad Solaris kombi kazánok Magyarországi márkaszerető szakszerű szervízelése,   Demrad vízkőmentesítés,   Demrad Solaris szerelő,   Demrad Solaris javító,   Demrad kombi cirkó felújítás,   Demrad újraindítás,   Az ELSŐ, az eredeti Demrad kombinált kazánokkal foglalkozó honlap és hely !

A Demrad kombi kazánok fényképes katalógusa !    A Demrad kombi kazánok típusjelzéseinek értelmezése !    Egy jól működő Demrad kazán így viselkedik !    Miért biztonságos a Demrad kazán ? Itt megtudhatja !    Demrad kazánoknál ilyen hibajelenségeket láttunk és van megoldás !    Demrad kazánokról ismertető írás !    Demrad kazán Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok (GYIK)    Milyen típusú szénmonoxid érzékelőt vegyünk kéményes Demrad kazánhoz ?

A DemradKazánDoki Bemutatkozik !    Mire figyeljen a Demrad kazánjánál ? Mikor hívjon szerelőt ?    A DemradKazánDoki elvei = A tökéletességre törekvés !    Demrad kazánok itt javítás előtt és után !    A Demrad kazánokhoz alkatrész paradicsom itt !!!    Kattintson ide, ha eladná régi Demrad kazánját, vagy ha venne egy megbízhatót !    A Demrad márka története !   
A DemradKazánDoki elérhetősége !

A Demrad Kazán Doki elérhetősége ! Frissebb hírek: (Saját Demrad Google link)

- DemirDöküm gyár Demrad gázkazánjaival kapcsolatban minden téren nyugodtan kereshet, akkor is ha már lemondott róla !
-
A Demrad C275F turbós átfolyós gázos fali vízmelegítővel kapcsolatban is tudok segíteni !
- A vegyes tüzelésű kazánnal és konvektorral kapcsolatban az NEM tudok mit tenni !
- Demrad kombicirkók szervizelésében 13év Demrad tapasztalatom van és gyári Demrad alkatrészeim is készleten vannak !

- Demrad ALKATRÉSZEK java, reprodukálható utánpótlással elérhető, a hibás beszámításával, raktárkészletről, bemutatással, méréssel, vagy kipróbálással, hozzátartozó tömítésekkel és kenőanyaggal, általában AZNAP, nyitva tartáson belül átvehetőek !

07:00 - 21:00 a hét minden napján, még a munkaszüneti napokon is a telefonszámom;
Demrad Solaris Szervíz telefonszáma, vagy a Demrad Kazán Doki telefonszáma  A névtelen hívások automata elutasításra kerülnek ! (foglalt jelzés)
- Most is, Ezelőtt is, Ezután is ! Amennyiben névtelenül keresett, kérem keressen szám kijelzéssel, köszönöm. :)
(Ezek után is mindig van, volt és lesz olyan aki névtelenül próbálkozik és nem érti...)

- A Demrad használati útmutató fedőlapját kérem NE olvassa fel ! Az NEM egy konkrét típus !
- Kérdezek és megfejtem mi a valódi típus amit kérem írjon fel, hogy legyen miről beszélnünk, higgye el. ;)

További infók és eszmefuttatások ráérősöknek, de ne gondolkozzon ! Hívjon inkább, mert, "A túlzott gondolkozás a lehetőség halála !":
(Ha Ön csak saját magának hisz,tehát kételkedő embertípus,akkor mielőtt telefonálna,a következő menüpont tartalmát olvassa el és értelmezze kérem és hasznosítsa legyen kedves.:
 Hol találom meg a Demrad kazánom típusát?  Nem teszek fel komolyabb kérdést,mint amit egy jobb képességű nagycsoportos óvodás kislány meg tud válaszolni! :) Tudom, mindig vannak akik ezt nem hiszik el és akik az e-fölötti kiemelt szövegrészt észre nem veszik,lehet csak a számokat ismerik,lehet olvasni nem tudnak, vagy olvasni tudnak,de szöveget értelmezni nem tudnak és megpróbálják felolvasni szorgalmasan a használati útmutatók fedőlapján látható felsorolásokat és megsértődnek az erre történő jogos reakciómon... ővelük,én tényleg nem szeretnék foglalkozni. Tehát Ön NEM felolvas, hanem én kérdezek és ha Ön válaszol nekem,akkor megtudom a válaszokból a típus fontosabb részét amit le KELL írni! Nem a mások által esetlegesen tévesen felírt típusra vagyok kíváncsi! Akikre ez a rész vonatkozna,ők ezt nem olvassák el mert ők sajnos egyszerűbb kompetenciákkal bírnak,vagy nem értik! Ön kedves Olvasó,Önnek valószínűleg nincs más dolga mint egyet nevetni ezen a kis íráson és telefonálni! Persze ha Ön szeret olvasni,de érzékeny lelkű,akkor ha már most nem szimpatikus a mondandóm,akkor valószínűleg nem egymás társaságát keressük és jobb ezt most tisztázni mint,hogy valaki megsértődjön a habitusomon később. Ha Ön azon kevesek közé tartozik aki senkinek nem hisz, akkor minek olvassa ezt?)

- Itt a Típusjelzések és a Készülékek menüpont, persze ha a pontos típusra kíváncsi de nem hisz, mert most már ez is ki van bővítve !
- Hölgyeknek és félősöknek, a félelem oldásra ajánlott a Biztonság menüpont !
- "Nekem ilyen, meg ilyen készülékem van..." - Általában pont NEM, de ha mégis, akkor arról is meg fogok győződni ! Különben elbeszélünk fölöslegesen egymás mellett és nem fogja érteni miért leszek morcos.
- Ha nem bonyolult, akkor a készülék előttről jó lenne telefonálni,

- Ügyfelezek sok-sok éve, azért lettem ilyen, okkal kérdezem azt amit kérdezek, amire okkal várok a kérdésre választ !
- Próbálok segíteni, azokon akin lehet, aki hisz bennem, megérti és elfogadja azt amit mondok neki !
- Szubjektív, kölcsönös szimpátia kell a segítség adásához és annak a megkapásához ! ;) Máshogy nem megy !

- Telefonálás előtt ha van ideje és kedve, akkor elolvashatja a Gyakori Kérdések és Válaszok elejét,
- Visszahívóra és sms-ekre, megcsörgetésre, NEM reagálok, akinek szüksége van valamire vegye a fáradtságot és hívjon fel,
- Foglalt esetén kérem próbálja később, 5-10p múlva, (amennyiben nem névtelenül keresett, különben számkijelzéssel próbálja újra) köszönöm,
- Ügyintézéseknél, előadásokon nem beszélek mindenről ! Kérem NE értetlenkedjen olyankor ! Nincs: "de mégis..." !
- A lehető legtöbbet megteszek elérhetőség terén és, hogy érdemben segíteni tudjak !
- Ha felveszem és azt hallja, hogy pl.: "10perc múlva hívjon" akkor valószínű dolgom van, vagy valaki mással már vonalban vagyok, akkor NEM megsértődni kell, hanem visszahívni amikor mondtam,
- Kérem nézzen rá a telefonjára miután elindította a hívást irányomban, ha mással is beszélek akkor, az Ön telefonján "várakozik" vagy hasonló fog látszódni, amint a másik emberrel letettem, akkor visszajelzek,
- Térerő mentes helyeken, vagy ha lemerült a telefonom egy hét után és ha nem vagyok pillanatnyilag kapcsolható és Ön keresett, kérem próbálja később vagy amint elérhető vagyok, a hívásértesítőben érkezett számoknak visszajelzek,
- Ha nem veszem fel, akkor amint tudok visszajelzek,
- Értelemszerűen, (amikor sokan keresnek), előfordulhat, hogy valaki kimarad és valakinek nem jelzek vissza, így kérem keressen később ha nem jeleztem vissza később sem.
- Ha csak alkatrészre van szüksége, akkor eljön érte hisz Önnek kell,
- Ha eljön, vagy azonnal megkapja a kívánt alkatrészt, de előfordulhat, hogy várnia kell még a pápának is, higgye el aki normális volt mind megkapta a kívánt kütyüt,
- A próbálkozósokkal ellentétben, a saját magam írására, a saját alkatrész hirdetéseimre amik innét is be vannak linkelve és a kiírt árakra, felelősséget vállalok ! (Nálam megvan az eredetije a létrehozás pillanatában több másolatban, dátum és időpecséttel, több helyen minden szövegem minden változatának, így az is kiderül, ha valaki belejavított, mert arra, hogyan lehetne bármit is vállalni, de ilyen nem szokott történni.)
- Igyekszek aranyos lenni, de NEM mindenkivel lehet ! Itt nem egy ember telefonál naponta és csak ritka esetben nem sikerül valamelyik hívást fogadnom ! Egy általános szerelő, ha betelt a naptára vagy ha tevékenykedik, akkor fel se veszi a telefonját ! Egy telefonos ügyintézővel rendelkező helyen, a szakmai hozzáértés az ügyintézőtől szinte reménytelen ! (Egy nagyon toppon levő hölggyel már találkoztam ilyen munkakörben.) Itt a hozzáértő beszél közvetlen Önnel ! Nem, nem poénból kérdezek ! Nem, NEM kell hozzá érteni, hogy válaszolni tudjon ! Ha tudom miről beszélünk, akkor lesz csak konkrétum ! Nem, NEM egy fajta ilyen kazán van ! Kb. itthon 35 fajta ! Azon kívül minden nap 14órán keresztül a telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltetni és mellette tevékenykedni és mindent "azonnal" és tegnapra, azért elgondolkoztató egyesek irreális gondolkozása ha annak lehet nevezni. Hideg időben meg pláne örülni kell, ha valaki tud bármilyen megoldást érdemben tenni és nem variálni kell, hanem megérteni ! Ja a variálósakra NINCS szükségem ! Értetlenkedés és antipátia esetén, NEM, nem egymást keressük !
! Igen BIZTOS ! Szóval segítek azon a készüléken amelyiknek a tulajdonosa hagyja és akin érdemes ! Igen, meg van a stílusom, de ez az elmúlt kb.15e telefonáló után a tapasztalat. Ja ! Nem vagyok "közműszolgáltató" ! Nekem fontosabb a nyugalmam ! Ön is eldönti, ki a szimpatikus és én is. Ezen bekezdés is több "nem minősítem" típusú telefonáló miatt jött létre, bár ők sose fogják megérteni, hisz egy szót is tovább olvasni se tudnak, meg ha mégis sikerül, akkor a "funkcionális analfabétizmus" okozta problémák állják a gátat a megértésüknek. Az ember a saját stílusában segítőkész és jóindulatú, de nem mindenki fogja fel, hogy telefon túloldalán levő egyén tényleg tényleg szakspecialista és ismeri ezeket a gépeket és nem indokolatlanul mond bármit is és attól, hogy évekig hibásan működött valami, attól még az nem jó ! Bár az apraja saját magát lemorzsolja úgyis. A hangulatomtól amit a telefonálók és az ügyfelek és az egyéb interakciók befolyásolnak, ettől függ,hogy épp mennyire sikerül aranyos lennem. Én igyekszek! Azért egy beszélgetésnél,mind a kettő fél hatással van a másikra,befolyásolja és így az eredmény reakció a kölcsönösen kialakított légkörön múlik. Remélem annyira nem fáradt le! Bízok benne,hogy nevetett is egy keveset! Idáig az olvasásban csak a fanatikus olvasni szerető és a nagyjából értelmes ember jut el, akiket ugye többségében bírok, szóval gratulálok Önnek, most ragadja meg a telefont és hívhat is ! :D
- Személyesen CSAK előzetes egyeztetés után fogadom akár AZNAP is,akár épp ott ahol vagyok ! Kérem előbb hívjon ! Nem mindig vagyok egy helyben ! :)



GDPR: Régen se történt másabbul, de a "törvényi" mizériák kapcsán ide került ez a rész is !
Jóindulatúan, jóhiszeműen állok mindenkihez, míg nem ad alapot az ellenkezőjére.:
Ezen honlap .html alapú, a felhasználók adatait tudatosan NEM kezelő weboldal, ami NEM használ cookie-kat !;
Viszont az uw.hu ahol van és a google.com kódok azok lehet, sőt valószínű használnak, tehát Ön az a oldal használatával, elfogadta az ö GDPR-jüket is.
Ezek tekintetében használja ezt a weblapot !
NEM e-mailezek ! NEM adok senkinek oda más e-mail címét !
NEM küldök e-mail hírleveleket amit senki nem olvas el !
Ha Ön hívott, akkor bármikor visszahívhatom Önt, NEM megsértődni kell, hanem megérteni, hisz az Ön érdeke legfőképp Demrad-al kapcsolatban !
Előfordul, hogy utólag próbálok rájönni, hogy ki-kicsoda volt és miben maradtunk, ha azonnal nem jegyzeteltem !
Egy SMS-t viszont a telefonbeszélgetés kapcsán lehet küldök, amit itt, Ön, most, az oldal használatával együtt elfogadott és megértett !
NEM hirdetek senkit, tehát beillesztett reklámokat se lát itt ! A külső hivatkozások GDPR-jei, nem az én felelősségem.
Folyamatos szerkesztés és átalakítás alatt a honlap, így Lehet bizonyos információk átmenetileg nem láthatóak ! )

E-mail címen levelező társakat NEM keresek, kihagyhatatlan reklámajánlatokat és hírleveleket NEM kérek és NEM küldök ! Kivéve, ha Ön nekem küld... nem leszek hálás érte, ezért ne is próbálkozzon ilyennel, tudom akinek ezt mondani kell, úgyse érti.
E-mailt alapban
NEM olvasok, ezért kérem CSAK telefonon keressen ! Kizárólag megbeszélt esetre,de inkább ne!: Demrad Budapest e-mail cím.


- Ne felejtse ! Egy felújított, vagy rendesen megjavított
Demrad gázkazán akár újra 8-15évet is elüzemelhet hibátlanul ! Az éves karbantartás ettől még szükséges !

- Köszönöm ha elolvasta... De akire vonatkozna az úgyse teszi. ...és ha megértette ezt és az itt leírtakat is. :) (Viszont akkor se lesz máshogy, ha nem !)

www.demradkazandoki.uw.hu        www.demradkazandoki.hu

Minden jog fenntartva ! 2008 [Demrad Kazán Doki].
Ezen oldalrész módosítva:
2021. 08. 22.