Demrad új gyári alkatrészek, Demrad Szolárisz szervíz munka, Demrad
Solaris kombi kazánok Magyarországi márkaszerető szakszerű szervízelése, Demrad
vízkőmentesítés, Demrad Solaris szerelő, Demrad Solaris javító, Demrad
kombi cirkó felújítás, Demrad újraindítás, Az ELSŐ, az eredeti Demrad kombinált kazánokkal foglalkozó honlap és hely !
-
DemirDöküm
gyár
Demrad gázkazánjaival kapcsolatban minden téren nyugodtan kereshet, akkor is ha már
lemondott róla !
-
A Demrad C275F turbós átfolyós gázos fali vízmelegítővel
kapcsolatban is tudok segíteni !
- A vegyes tüzelésű kazánnal és
konvektorral kapcsolatban az NEM tudok mit tenni !
-
Demrad kombicirkók szervizelésében
13év
Demrad tapasztalatom van és
gyári Demrad alkatrészeim
is készleten vannak !
- Demrad ALKATRÉSZEK java, reprodukálható utánpótlással elérhető,
a hibás beszámításával, raktárkészletről, bemutatással, méréssel,
vagy kipróbálással, hozzátartozó tömítésekkel és kenőanyaggal, általában
AZNAP, nyitva tartáson belül átvehetőek !
07:00 - 21:00 a hét minden
napján, még a munkaszüneti napokon is
a telefonszámom;
A névtelen
hívások automata elutasításra kerülnek !
(foglalt jelzés)
-
Most is, Ezelőtt is, Ezután is ! Amennyiben névtelenül
keresett, kérem keressen szám kijelzéssel, köszönöm. :)
(Ezek után is mindig van, volt és lesz olyan aki névtelenül
próbálkozik és nem érti...)
- A Demrad használati útmutató
fedőlapját kérem NE olvassa
fel !
Az NEM egy konkrét típus !
- Kérdezek és megfejtem mi a valódi típus amit kérem írjon fel, hogy legyen miről
beszélnünk, higgye el. ;)
További
infók és eszmefuttatások ráérősöknek, de ne gondolkozzon ! Hívjon inkább, mert, "A túlzott gondolkozás a lehetőség halála
!":
(Ha Ön csak saját magának hisz,tehát kételkedő
embertípus,akkor mielőtt telefonálna,a következő menüpont tartalmát olvassa el
és értelmezze kérem és hasznosítsa legyen kedves.:
Hol
találom meg a Demrad kazánom típusát?
Nem teszek fel komolyabb kérdést,mint amit egy jobb képességű
nagycsoportos óvodás kislány meg tud válaszolni! :) Tudom, mindig vannak akik
ezt nem hiszik el és akik az e-fölötti kiemelt szövegrészt észre nem
veszik,lehet csak a számokat ismerik,lehet olvasni nem tudnak, vagy olvasni
tudnak,de szöveget értelmezni nem tudnak és megpróbálják
felolvasni szorgalmasan a használati útmutatók fedőlapján látható felsorolásokat és megsértődnek
az erre történő jogos reakciómon... ővelük,én tényleg nem szeretnék foglalkozni.
Tehát Ön NEM felolvas, hanem én kérdezek és ha Ön válaszol nekem,akkor megtudom
a válaszokból a típus fontosabb részét amit le KELL írni! Nem a mások által
esetlegesen tévesen felírt típusra vagyok kíváncsi! Akikre ez a rész
vonatkozna,ők ezt nem olvassák el mert ők sajnos egyszerűbb kompetenciákkal
bírnak,vagy nem értik! Ön kedves Olvasó,Önnek valószínűleg nincs más dolga mint
egyet nevetni ezen a kis íráson és telefonálni! Persze ha Ön szeret olvasni,de
érzékeny lelkű,akkor ha már most nem szimpatikus a mondandóm,akkor valószínűleg
nem egymás társaságát keressük és jobb ezt most tisztázni mint,hogy valaki
megsértődjön a habitusomon később. Ha Ön azon kevesek közé tartozik aki senkinek
nem hisz, akkor minek olvassa ezt?)
- Itt a
Típusjelzések és a
Készülékek
menüpont, persze ha a pontos típusra kíváncsi de nem hisz, mert most már ez is
ki van bővítve !
-
Hölgyeknek és félősöknek, a félelem oldásra ajánlott a
Biztonság menüpont !
- "Nekem ilyen, meg ilyen készülékem van..." - Általában pont NEM, de ha mégis,
akkor arról is meg fogok győződni ! Különben elbeszélünk fölöslegesen egymás
mellett és nem fogja érteni miért leszek morcos.
- Ha nem bonyolult, akkor a készülék előttről jó lenne telefonálni,
- Ügyfelezek sok-sok éve, azért lettem ilyen, okkal kérdezem azt amit kérdezek,
amire okkal várok a kérdésre választ !
- Próbálok segíteni, azokon akin lehet, aki hisz bennem, megérti és elfogadja
azt amit mondok neki !
- Szubjektív, kölcsönös szimpátia kell a segítség adásához és annak a
megkapásához ! ;) Máshogy nem megy !
-
Telefonálás előtt ha van ideje és kedve, akkor
elolvashatja a
elejét,
-
Visszahívóra és sms-ekre, megcsörgetésre, NEM reagálok, akinek szüksége van
valamire vegye a fáradtságot és hívjon fel,
- Foglalt esetén kérem próbálja később, 5-10p múlva, (amennyiben nem névtelenül
keresett, különben számkijelzéssel próbálja újra) köszönöm,
- Ügyintézéseknél, előadásokon nem beszélek
mindenről ! Kérem NE értetlenkedjen olyankor ! Nincs: "de mégis..." !
- A lehető legtöbbet megteszek elérhetőség terén és, hogy érdemben segíteni
tudjak
!
- Ha felveszem és azt hallja, hogy pl.: "10perc múlva hívjon" akkor valószínű
dolgom van, vagy valaki mással már vonalban vagyok, akkor NEM megsértődni
kell, hanem visszahívni amikor mondtam,
- Kérem nézzen rá a telefonjára miután elindította a hívást irányomban, ha
mással is beszélek akkor, az Ön telefonján "várakozik" vagy hasonló fog
látszódni, amint a másik emberrel letettem, akkor visszajelzek,
- Térerő mentes helyeken, vagy ha lemerült a telefonom egy hét után és ha nem vagyok
pillanatnyilag kapcsolható és Ön keresett, kérem próbálja később vagy amint
elérhető vagyok, a hívásértesítőben érkezett számoknak visszajelzek,
- Ha nem veszem fel, akkor amint tudok visszajelzek,
- Értelemszerűen, (amikor sokan keresnek), előfordulhat, hogy valaki kimarad és
valakinek nem jelzek vissza, így kérem keressen később ha nem jeleztem vissza
később sem.
- Ha csak alkatrészre van szüksége, akkor eljön érte hisz Önnek kell,
- Ha eljön, vagy azonnal megkapja a kívánt alkatrészt, de előfordulhat, hogy
várnia kell még a pápának is, higgye el aki normális volt mind megkapta a kívánt
kütyüt,
- A
próbálkozósokkal ellentétben, a saját magam írására, a saját alkatrész
hirdetéseimre amik innét is be vannak linkelve és a kiírt árakra,
felelősséget vállalok ! (Nálam
megvan az eredetije a létrehozás pillanatában több másolatban, dátum és
időpecséttel, több helyen minden szövegem minden változatának, így az is
kiderül, ha valaki belejavított, mert arra, hogyan lehetne bármit is vállalni,
de ilyen nem szokott történni.)
- Igyekszek aranyos lenni, de NEM mindenkivel lehet ! Itt nem egy ember
telefonál naponta és csak ritka esetben nem sikerül valamelyik hívást fogadnom !
Egy általános szerelő, ha betelt a naptára vagy ha tevékenykedik, akkor fel se
veszi a telefonját ! Egy telefonos ügyintézővel rendelkező helyen, a szakmai
hozzáértés az ügyintézőtől szinte reménytelen ! (Egy nagyon toppon levő hölggyel
már találkoztam ilyen munkakörben.) Itt a hozzáértő beszél közvetlen Önnel !
Nem, nem poénból kérdezek ! Nem, NEM kell hozzá érteni, hogy válaszolni tudjon !
Ha tudom miről beszélünk, akkor lesz csak konkrétum ! Nem, NEM egy fajta ilyen
kazán van ! Kb. itthon 35 fajta ! Azon kívül minden nap 14órán keresztül a
telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltetni és mellette tevékenykedni és mindent
"azonnal" és tegnapra, azért elgondolkoztató egyesek irreális gondolkozása ha
annak lehet nevezni. Hideg időben meg pláne örülni kell, ha valaki tud bármilyen
megoldást érdemben tenni és nem variálni kell, hanem megérteni ! Ja a
variálósakra NINCS szükségem ! Értetlenkedés és antipátia esetén, NEM, nem
egymást keressük !!
Igen BIZTOS ! Szóval segítek azon a készüléken amelyiknek a tulajdonosa hagyja
és akin érdemes ! Igen, meg van a stílusom, de ez az elmúlt kb.15e telefonáló
után a tapasztalat. Ja ! Nem vagyok "közműszolgáltató" ! Nekem fontosabb a
nyugalmam ! Ön is eldönti, ki a szimpatikus és én is. Ezen bekezdés is több "nem
minősítem" típusú telefonáló miatt jött létre, bár ők sose fogják megérteni,
hisz egy szót is tovább olvasni se tudnak, meg ha mégis sikerül, akkor a
"funkcionális analfabétizmus" okozta problémák állják a gátat a megértésüknek.
Az ember a saját stílusában segítőkész és jóindulatú, de nem mindenki fogja fel, hogy telefon
túloldalán levő egyén tényleg tényleg szakspecialista és ismeri ezeket a gépeket
és nem indokolatlanul mond bármit is és attól, hogy évekig hibásan működött
valami, attól még az nem jó ! Bár az apraja saját magát lemorzsolja úgyis. A
hangulatomtól amit a telefonálók és az ügyfelek és az egyéb interakciók
befolyásolnak, ettől függ,hogy épp mennyire sikerül aranyos lennem. Én
igyekszek! Azért egy beszélgetésnél,mind a kettő fél hatással van a
másikra,befolyásolja és így az eredmény reakció a kölcsönösen kialakított
légkörön múlik. Remélem annyira nem fáradt le! Bízok benne,hogy nevetett is egy
keveset! Idáig
az olvasásban csak a fanatikus olvasni szerető és a nagyjából értelmes ember jut
el, akiket ugye többségében bírok, szóval
gratulálok Önnek, most ragadja meg a telefont és hívhat is ! :D
- Személyesen CSAK előzetes
egyeztetés után fogadom akár AZNAP is,akár épp ott ahol vagyok ! Kérem előbb hívjon !
Nem mindig vagyok egy helyben ! :)
GDPR: Régen se történt másabbul, de a
"törvényi" mizériák kapcsán ide került ez a rész is !
Jóindulatúan, jóhiszeműen állok mindenkihez, míg nem ad alapot az
ellenkezőjére.:
Ezen honlap .html alapú, a felhasználók adatait tudatosan NEM kezelő weboldal,
ami NEM használ cookie-kat !;
Viszont az uw.hu ahol van és a google.com kódok azok lehet, sőt valószínű
használnak, tehát Ön az a oldal használatával, elfogadta az ö GDPR-jüket is.
Ezek tekintetében használja ezt a weblapot !
NEM e-mailezek ! NEM adok senkinek oda más e-mail címét !
NEM küldök e-mail hírleveleket amit senki nem olvas el !
Ha Ön hívott, akkor bármikor visszahívhatom Önt, NEM megsértődni kell, hanem
megérteni, hisz az Ön érdeke legfőképp Demrad-al kapcsolatban !
Előfordul, hogy utólag próbálok rájönni, hogy ki-kicsoda volt és miben
maradtunk, ha azonnal nem jegyzeteltem !
Egy SMS-t viszont a telefonbeszélgetés kapcsán lehet küldök, amit itt, Ön, most,
az oldal használatával együtt elfogadott és megértett !
NEM hirdetek senkit, tehát beillesztett reklámokat se lát itt ! A külső
hivatkozások GDPR-jei, nem az én felelősségem.
Folyamatos szerkesztés
és átalakítás alatt a honlap,
így Lehet bizonyos információk átmenetileg nem láthatóak
! )
E-mail címen levelező társakat
NEM
keresek, kihagyhatatlan
reklámajánlatokat és hírleveleket
NEM
kérek és
NEM
küldök ! Kivéve, ha Ön nekem küld... nem leszek hálás érte, ezért ne is
próbálkozzon ilyennel, tudom akinek ezt mondani kell, úgyse érti.
E-mailt alapban
NEM
olvasok, ezért kérem
CSAK
telefonon
keressen ! Kizárólag megbeszélt esetre,de inkább ne!:
-
Ne felejtse ! Egy felújított, vagy rendesen megjavított
Demrad gázkazán
akár újra
8-15évet is elüzemelhet
hibátlanul
! Az éves
karbantartás
ettől még szükséges !
- Köszönöm ha elolvasta... De akire
vonatkozna az úgyse teszi. ...és ha megértette
ezt és az itt leírtakat is. :) (Viszont akkor se lesz máshogy, ha nem !)
www.demradkazandoki.uw.hu
www.demradkazandoki.hu
Minden jog fenntartva ! 2008 [Demrad
Kazán Doki].
Ezen oldalrész módosítva:
2021. 08. 22.